Bynder DAM by Induxx

Optimalisatie digitale assets

DAM is de enige bron van waarheid voor al je digitale assets, waardoor je maximale waarde uit je digitale middelen haalt en 100% merkconsistentie waarborgt.

Een DAM is een gecentraliseerde opslagplaats waarin je grote hoeveelheden digitale content – zoals afbeeldingen, grafieken, lay-outs, PDF-bestanden, documenten, webpagina’s, videoclips, berichten in sociale media en audiobestanden – efficiënt kan opslaan, organiseren, beheren én verspreiden.

Dankzij een systeem om jouw digitale content te beheren, bouw je makkelijker relaties op met klanten en blijf je relevant in jouw business.

Wij willen enkel het beste voor jou en jouw klanten. Daarom kiezen wij steevast voor Bynder DAM.

Maximaliseer de waarde van je content.

DAM stelt jouw team in staat om eenvoudig content te creëren en aan te passen per verkoopkanaal. Zo bereik je meer klanten op meer platforms met gerichte content. Het resultaat? Meer effectieve sales.

Door processen en gegevens samen te brengen, stroomlijn je workflows. Denk aan creatieve processen, revisie en goedkeuring van content, branding en licentiebeheer.

Voordelen

  • Eenvoudige implementatie
  • Snelle adoptie
  • een intuïtieve gebruikerservaring en beveiliging

Voordelen

  • Makkelijke organisatie van bestanden
  • Intuïtieve filter-structuur
  • Toegangscontrole en gebruikersrechten
  • Bestanden intern en extern delen
  • Duidelijke asset-geschiedenis.

Eén centrale plek

DAM biedt een centrale hub voor jouw team om content te beheren, van idee tot publicatie. Bekijk, wijs toe en keur digitale assets goed zonder stress. Het neemt mogelijke miscommunicaties weg en schept duidelijke informatie over de status van een project.

DAM – voor wie?

Iedereen die digital asset workflows wil optimaliseren, wint bij een DAM-systeem. Zowel startende bedrijven als wereldwijd erkende merken. Alle bedrijven – ongeacht hun omvang –profiteren van de implementatie van digital asset management. Door beter gebruik te maken van jouw digitale assets, verbeter je tegelijkertijd jouw communicatie- en marketingstrategie.

Is dit wat je nodig hebt?